Hardkorowy koksu

Matthew @ 2012-04-27 — Kategorie: Rozmowy jabberowane

Zasłyszane w pociagu:

<on> Nie mogę iść bo będzie hardkorowy koksu.
<ona> Wolisz jakiegoś hardkorowego koksa powtórkę oglądać niż spedzać czas ze mną?!
<on> Ale to jest hardkorowy koksu!
<ona> …

geniusz ja

Matthew @ 2011-11-01 — Kategorie: Rozmowy jabberowane

<Airborn> no kurwa, jak w javie zrobić PROSTO coś takiego: cat /sys/bus/usb/devices/**/serial
<Matthew> nie wiem, ale wiem jak zrobić to prosto w bashu :D
<Airborn> serio?:P
<Matthew> no ^_^
<Airborn> geniuszu Ty

Read More

Na czym polega praca w gicie

Matthew @ 2011-03-17 — Kategorie: Rozmowy jabberowane

Komentarz do  mojego tłumaczenia, koleżance z projektu, jak się korzysta z gita.

<airborn> powiedz jej, że praca w gicie polega na tym, że ty pchasz, a ona ciągnie…

A teraz wszyscy grzecznie się modlą żeby ta koleżanka nigdy tego nie przeczytała.

Strach otworzyć lodówkę

Matthew @ 2010-06-28 — Kategorie: Rozmowy jabberowane

<airborn> ech
<airborn> jak siedzę na gadu
<airborn> to gadam z Tobą
<airborn> jak szukam czegoś w google
<airborn> to Ty…
<airborn> strach otworzyć lodówkę ;/

Po wpisaniu w google „git cherry pick”.

Zajebistość

Matthew @ 2010-03-26 — Kategorie: Rozmowy jabberowane

<Matthew> ja normalnie zajebisty jestem
<Zal> No ba
<Zal> Masz to po mnie ;p

EDIT: po wrzuceniu tego wyżej:

<Zal> Ojej, jeszcze wyjdziemy na egocentryków. Rozdmuchane ego i megalomania :D
<Zal> Czuję się teraz nagi, jak niemowlak ;p
<Matthew> hmmm… ale my jesteśmy egocentrykami, mamy rozdmuchane ego i ta megalomania ;P
<Zal> Damn! Wiedziałem, że kiedyś to się stanie ;p Ale tak właściwie to nie można się przez całe życie oszukiwać i unikać własnej zajebistości ;p

Powiększ sobie penisa

Matthew @ 2010-02-26 — Kategorie: Rozmowy jabberowane

Przy okazji rozmowy o chęci wprowadzenia zakazu noszenia broni białej przez PiS:

<Matthew> wiesz… nawet jeżeli mamy dostęp do broni, to i tak w samoobronie nie można użyć mocniejszej niż atakujący
<Zal> I to jest polskie prawo
<Zal> Mogą mi atakować dom, rodzinę, żonę i zgwałcić dziecko, a ja nie mogę go zabić z broni palnej, bo on tylko chuja i rąk używał.
<Matthew> jak Cie dres 2×2 okłada pięściami to prawo niewiele obchodzi że jesteś klopsem i niewiele mu możesz zrobić
<Zal> Enlarge your penis nabiera nowego znaczenia
<Matthew> powiększ sobie penisa – nowe metody samoobrony przed gwałtami

Myszko…

Matthew @ 2009-05-31 — Kategorie: Rozmowy jabberowane

<Zal> Ładnie – tylko wyłącz to autoplay w widgetcie z muzą ;p
<Matthew> jest włączony tylko na głównej :P
<Zal> I to strasznie wkurwia :D
<Matthew> Ty i tak nie wchodzisz na główną -.-
<Zal> Lepsze wrażenie wywołałaby tylko ścieżka dźwiękowa z pornola :D
<Matthew> masz
<Matthew> po prostu się nie znasz na dobrej muzyce :P
<Zal> Nie, ona jest dobra :D
<Zal> Ale nie jak się włącza ot tak ;D
<Matthew> xD
<Zal> O! I teraz jest bosko ;]
<Matthew> „Myszko, jesteś cudowna, ale mówić możesz wtedy gdy Cie włączę” ;]
<Zal> xD

Rozmowa po raz kolejny zeszła na Myszatą… mam nadzieję że ona nigdy tego nie przeczyta. ;]

Problem nie do przeskoczenia

Matthew @ 2009-04-27 — Kategorie: Rozmowy jabberowane

<Zal> A co do znajomej – fajna? :D
<Matthew> zajęta i starsza :P
<Matthew> taka siostrzyczka ;]
<Zal> Starsza to nie problem ;>
<Zal> Ale zajęta to już większy ;p
<Matthew> no wiesz, dla Ciebie oba problemy są nie do przeskoczenia xD
<Zal> No wiesz co ;>